یه پیشنهاد بی نظیر


lonly.girl

رمان غرور و تعصب یکی از زیباترین رمان های انگلیسی است. من این رمان رو 2 سال پیش به زبان انگلیسی خوندم چند بار هم فیلمی که انگلستان و فرانسه به کارگردانی جو رایت (Joe Wright) بر اساس این رمان ساخته اند رو دیدم این فیلم فوق العاده قشنگه. و 4هفته پیش به خاطر کنفرانس کلاس ادبیات ترجمه فارسی این رمان رو خوندم.

پیشنهاد می کنم این رمان رو به زبان انگلیسی بخونید. اگر امکانش نیست حتماً  این فیلم رو با بازی تماشایی کایرا نایتلی در نقش الیزابت ببینید (البته با زبان اصلی). باز هم اگر موفق نشدید ترجمه این رمان رو بخونید. در غیر این صورت می تونید خلاصه ای که من از این رمان تو وبلاگ قرار می دم رو بخونید. (مطمئن باشید پشیمون نمی شید.)



نظرات شما عزیزان:

ساعت20:42---24 تير 1391

http://noghtee.blogfa.com





از این آدرس ببینید





فقط نظرتون رو اینجا میام می بینم ، منظورم اینه در کل نظر شما در رابطه با آدمایی که امروز توی این جامعه هستند چیه حالا جنسیتش فرقی نمی کنه . آیا قبول دارید بیشتر مردم دارن راهشون رو با چشم انتخاب میکنند یعنی عقل یه چیز نایاب شده ، نایاب که نه بگیم کم یاب بهتره.شما چه اصراری دارید من هرچی در مورد فیلم های شبکه های ماهواره ای حرف می زنم شما می چسبونید به رمان. اون کسی که من میگم 2 ماهه تا به کجا رسید شماره 1 بود حالا شده 8 . شما معتقد هستید که دارند حالا با هر روشی که شده مردم رو از عقاید خودشون دور می کنن .این رو می خواستم بگم .دوباره میگم شبکه های بر و بچ اونور آبی نه رمان .


پاسخ: سلام خانم / آقای نقطه

من نمی خوام ماهواره و رمان رو به هم مربوط کنم ولی شما فرمودید "فیلمنامه ی این فیلم ها از این رمانها با مقداری دستکاری برداشته می شود ..." منم گفتم که این فیلم کاملاً شبیه رمانه و فقط یکم فضاها جابه جا شدن، فقط همین.

درمورد عکس هرکس یه جور می پسنده ولی شما درست میگید هستند آدمهایی بی ظرفیتی که از شماره 1 به شماره 8می رسند (من خودم این آدم ها رو دیدم) ولی به نظر من اگه آدم بدونه و درک کنه که حجاب چه مزایایی داره هیچ وقت از شماره 3 دورتر نمیشه، البته هر کس نظری داره و حجاب رو از دید خودش می بینه. و درمورد اینکه می گید مردم رو از عقایدشون دور می کنن اگه مردم واقعاً به عقایدشون پایبند باشن و ایمان قوی داشته باشن هیچ کس و هیچ چیزی نمی تونه هیچ تأثیری روی عقاید و ایمان کسی بذاره.



ساعت16:06---24 تير 1391


http://uploadkon.ir/?file=2378a515f476333b9370105d9af5f1 a4.jpg
پاسخ: مرسی، ولی بازم ارور میده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1391برچسب:,ساعت 22:54 توسط E.A| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



قالب پرشین بلاگ - پزشک متخصص - گویا آی تی - تک تمپ - سکوت | قالب بلاگ اسکای - گرافیک - وبلاگ